środa, 14 listopada 2012

Siemka!

  Bardzo się na Was zawiodłam. ZERO komentarzy?! Jak tak można? Ten blog  będzie kiedyś najsław-niejszym na świecie, także ten.. Miło mi powitać tych, którzy chociaż przeczytali moje pierwsze wypociny! Resztę zapraszam do zapoznania się i "śledzenia mnie". Hahaha! :D
  Chciałam Wam powiedzieć, że jutro trzeci dzień z rzędu idę na 10:35 do szkoły!!! Tak się cieszę, ale i tak nigdy nie mogę się wyrobić. Dzisiaj na śniadanie zjadłam sobie kanapeczki z ciemnego chleba, kiełki brokuły z szynką (zdrowo, zdrowo) i były pyszne <3 Polecam, polecam! W szkole siedziałam dzisiaj na dwóch polskich, a później przez kilka godzin błąkałam się po mieście z koleżanką. Byłyśmy w rossmanie i tak jakby troszeczkę mocno się wypsikałyśmy perfumkami! Hahaha, ja Naomi Campbell, chyba nigdy mi się nie znudzi, jest taka piękna, i tak mocno się trzyma!

Następnie znowu musiałam zasuwać 3km do domu i tak mi dłonie zmarzły i się sine zrobiły!!! :( Ale jest już lepiej, właśnie jestem sama w domu i wkradłam się na laptopa, haha niegrzeczna ja. :P
Miałam się od dzisiaj odchudzać i dupa, zresztą jak zwykle, to może od poniedziałku? Ale proszę Was, pomóżcie mi wytrwać przynajmniej pół miesiąca!!!\
  W piątek moooże jadę na maraton filmowy ze Zmierzchem <3 Ale jeszcze nie wiem czy moi rodzice się zgodzą ;/ A jak tam u Was? Jakieś nowości? Propozycje? Problemy? Chętnie na wszystko odpowiem w następnej notce! 

- Karmela

1 komentarz: